Reklama w sieci, choć na pierwszy rzut oka wydaje się zagadnieniem bardzo oczywistym, tak naprawdę znacznie różni się od tego, co znamy z telewizji i innych form prezentacji produktów i firm. W sieci wszystko działa nieco inaczej – przede wszystkim reklama tutaj musi być znacznie bardziej dyskretna, aby nie odrzucała potencjalnego klienta. Idealnie w ten warunek wpisuje się pozycjonowanie, które dla wielu w ogóle nie jest reklamą, a mnóstwo ludzi nie ma nawet pojęcia, że takie coś w ogóle istnieje. Jeżeli chodzi o pozycjonowani, zwane w skrócie SEO, jego celem jest po prostu ustawienie konkretnych stron internetowych jak najwyżej w wynikach wyszukiwania danej wyszukiwarki.
Taki sposób reklamy jest naprawdę atrakcyjny i skuteczny, ponieważ tak naprawdę większość potencjalnych klientów nawet nie wie, że się reklamujemy, a po prostu ufa wyszukiwarce, przez co to zaufanie przechodzi również na naszą firmę.
Categories:Bez kategorii