Reklama w sieci czy w telewizji?

Istnieje mnóstwo sposobów, by sprawić, by o Tobie usłyszano. Jednym ze sposobów reklamy, które jako pierwsze wpadają nam do głowy, jest promocja w spotach telewizyjnych. Dość oczywistym jest, że ogólnopolska telewizja będzie nas kosztować mnóstwo pieniędzy, jednak są przecież mniejsze, lokalne stacje.
Czy korzystanie z ich oferty reklamowej ma sens? Moim zdaniem to zależy od tego, do kogo kierowana jest reklama. Musimy po prostu wiedzieć, czy ludzie, których chcemy przyciągnąć na przykład do restauracji czy sklepu, częściej spędzają czas w sieci, czy może raczej siedzą przed telewizorem. Nie jest to na pewno proste, dlatego przygotowanie do kampanii reklamowej musi trwać nieco czasu i musi być dobrze wykonane, abyśmy nie wydali mnóstwa pieniędzy bez celu i bez nadziei na to, że przyniosą nam one odpowiednie zyski w przyszłości.